۱۳۹۳ تیر ۱۳, جمعه

آیا من طلسم دارم

برای چک کردن طلسم فقط در روزی و ساعت معین قابل چک کردن هست.
معمولا بسته به تحولات سیاره گان و ستارگان و ارتباط موج ان است/ مثال العان شما تلوزیون دارید و هر کانال برای خودش یک موج دارد و هیچ کس هم ان موج را نمی بیند و شما فقط با یک انتن تلوزیون تمام موج ها را دریافت می کنید و فقط کانال را عوض میکنید.
حال اگر این کانال مورد دسترس همه گان نباشد  ار ماهواره یا همان سات لایت استفاده می کنید  اما شما نیاز به دیش و فرکانس ان ماهواره و خود ایستگاه صادر کننده دارید / مثلا هات بیرد / تل استار 12 / عرب ست / ترک ست /  و بعد فرکانس دریافتی

برای چک کردن طلسم شما هم باید مشخصات کوچک طلسم شونده را داشته باشید / و خیلی از من سوال میشود چرا  اسم کوچک مادر و مادر بزرگ مان  لازم است.
دوستان عزیز در جهان  ارواح و ارتباطات فقط اسم مادری کار میکند / علت ان این هست شما مشخصا فرزند مادرتان هستید  اما معلوم نیست که فرزند پدرتان هستید یا نه / و ایا خدا نکرده مادر این وسط شیطانی و یا رابطه ای با شخص دیگری داشته یا نه  فلذا  فرکانس اصلی شما مادرتان است و طبیعت هم را به عنوان مادر نیچر یا همان مادر طبیعت می شناسد که افرینده تمام اتفاقات طبیعی روزگار اطرافمان است.
العان حتما بعضی ها بحث را به خدا می کشانند؟
نه عزیز ربط به خدا ندارد / تجربه ثابت کرده  انگور بیش از حد بخورید اسهال میگیرید / حال اسهال کار خدا هست /  شما شرایط را رعایت نکردید // یا چراغ قرمز را رد میکنید تصادف میکنید / ایا ربطی بخدا دارد / شما رعایت نکردید / حال می توان به سرنوشت ربط داد که خدا چنین خواسته و از کنترل شخص خارج بوده  اما جای بحث دارد.

طلسم به طریقی هست که به انسان الهام می شود که کسی وی را طلسم کرده حالا بعضی ها هم شک دارند به همه و شک در وجودشان هست. 
اما راهی هم هست که اکثر مردم خودشان می توانند خودشان را چک کنند اما باید موج خود را بشناسد. 
یکی از راه ها تمرکز برای 13 دقیق هست / ایا می توانند 13 دقیقه بدون انکه تکان بخورند  بنشیند و انگشت سبابه بر روی انگشت شصت خود  مانند ورزش یوگا  نگه دارند  و احساس ارامش بدون استرس کنند و یا این که بدون ان که دستشان باشد  ذهنشان  به جای دیگر میرود و استرس می گیرند . البته بعضی ها  این را به بحث روانی و افسردگی می چسبانند  اما افسردگی و روان پریشانی هم از طلسم امکان خیلی زیاد دارد و طلسم شدگان 90 درصد افسرده و عصبانی می شوند. نرسیدن به مقصود گفته شده علت طلسم می تواند باشد.

و یا مورد دوم موج خود را بشناسید و چشمتان را در اتاق تاریکی و بدون صدا ببندید  و با چشم بسته سعی کنید  پشت پلک چشم خود را ببینید / بسته به موج شما رنگ ان نور تغییر پذیر هست و حتی شکل ان و اگر شکل ثابت بوده مانند مثلث  و هر چیز تیز گوشی مثل ان طلسم دارید و اگر منهنی بوده و یا دایره وار و گرد و این دایره پشت سر هم تغییر شکل میدهد  ادم بدون طلسمی هستید. در غیر ان صورت گرفتار طلسم هستید و بسته به شدت ان دارد و دعا جادوی قوی هم امکان دارد باشد

اگر انگلیسی تان خوب هست  هپنوتیز دست جمعی در یو تیوب را نگاه کنید تا موج خود را بشناسید و قدرت خود را با موج خود افزایش دهید تا زندگی تان عوض و پر انرژی شود و گفته هایتان جذاب و دوست داشتنی تر و محبوب دل های دوستانتان شوید.

شکستن طلسم را  دفعه بعد انشاء می کنم / دوستان من نویسنده نیستم  لذا کم کاستی را ببخشید / اما در کار خود استادم

تا پست بعدی اگر زنده بودم تک تک تان را به اهودان می سپارم
درویش اسد


از دوستانی که هم فحش و ناسزا در نظرات یا ایمیل نسیب بنده می کند تشکر دارم  اما من موج منفی برایم کار نمی کند  روزی تان را جای دیگر پیدا کنید  فحش خور من قوی است و اصلا اثر نمی کند/ آب که آب هست نوشابه هم نوشابه و چای هم چای و همه زیر مجموعه اب /  و شما هر چه می گویید من هستم اما شما چی انچه نشان میدهی هستی / آب خالص هستی یا آب رنگی



 

۳ نظر:

  1. اسم مادر ، اسم شناسنامه ای مهم است ؟ یا اسمی که فامیل و یا خانواده با آن مادر را صدا میزنند ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسمی که مردم و فامیل و خانواده می شناسند

      حذف
  2. دزود به شما من دوسالی هست که اوضاع مالیم خیلی بد شده تا قبل از اون همه چیز عالی بود فکر میکنم کسی منو طلسم کرده که نتونم پیشرفت کنم لطفا به من کمک کنید سپاس فراوان

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید