۱۳۹۳ خرداد ۳۱, شنبه

احضار ارواح و جن 2

فرق بین ارواح و جن زیاد است / ارواح روحه بدن انسانند ولی جن خودش یک موجودی قبل از پیدایش انسان در دنیا بوده .. ما فقط یک نوع روح داریم و تقسیم می شوند به 7 اسمان و هر کس در یک اسمان هست.
روحای اسمان اول ، دوم، سوم را راحت می توان احضار کرد ولی احضار روح اسمان چهارم کار من نیست استاد می خواهد که هم ردیف روحای اسمانی باشند و شاید شنیده اید روح پیامبران را نمی توان احضار کرد. بلی روح هایی که در اسمان هفتم هستند نمی شود ظاهر و یا احضار کرد  ولی تمام روحای بلند پایه میتوانند به اسمان دیگر بروند  مثال روح اسمان چهارم می تواند به اسمان  سوم   دوم و حتی اول بیاید  ولی روح های  اسمان اول نمی تواند به اسمان دوم و یا بالاتر برود.
احضار روح از چند طریق انجام می شود.
ساده ترین را که خیلی متقلب هم داره! نوشتن حروف الف با بدون ژ چ پ گ  روی میز چوبی یا روی کاغذ و میز چوبی و دعای احضار و قسم عبری و اسمای تعلک و چرخاندن نلبکی   33 بار بر عکس گردش ساعت،  فقط با یک انگشت حق تماس با نلبکی یا جسم دیگر  را دارید و این روح ها ضعبف هستند که نیاز به انرژی ادمی دارند . 
و اما مورد بعدی پس اجرای دعا قلم و کاغذ در کنج تاریکی گذاشتن و برای 33 دقیقه تمرکز کنید و از ته دل بخواهید روح  با شما تماس حاصل کند و روح کاغذ چیزی بنویسد.
.
روش سوم کمی سختر هست و من ان را انجام میدهم  روح افراد مرده را به جسم یک شخص سالم  ورود میدهم و شخص روح با صدای خودش صحبت میکند و حال مرد باشد چه زن فرقی ندارد و اجازه نمیدهم بیش از 25 سوال بپرسید از روح . چون هم انرژی خودم کم میشه و رابط خسته میشه و هم موکل من زود رنج است. من از موکلم کمک می گیرم..

و اما جن در بیشتر احضارها جن بجای روح پاسخ میدهد. و شما راه گمراه میکنند و جوابها هم درست است اما نه جوابهای ریز را می گوید نمیدانم  فردا جوابش را می اورم / مثلا  سند خونه پدرم نزد کی هست؟
احضار جن را تمام سیاستمداران بزرگ دنیا انجام میدهند و حتما موضوع احمدی نژاد و جنش یادتان هست . تا اگر جن نداشته باشید به قدرت ئ ثروت نخواهید رسید.
خیری در ساختن پول از این را وجود ندارد و امکان دارد میلیادر شوی ولی زندگی ات هر روز در اشوب است و اگر اینجا پولی از این راه در بیاورید باید  استفاده جن قرار می گیرید یا به دستور جن خرج شود یا به بدبختی داد استفاده شخصی نباید کرد مگر چندین مورد که العان جایش نیست- مثال من میگویم خرج تماس با جن برای شما 100 هزار تومان است - من پولی نمی گیرم و این را به شما می سپارم - من اعلام میکنم که شما مثال 100 هزار تومان به یک گدا و یا بدبخت بدی و اون هم نباید بفهمد که پول را که داده- یعنی در خفا و ناشناخته پول بدهید.  من چون از کلاه برداری های مسجد با خبرم لذا خرج در مسجد را نمی پسندم حتی وقف در مسجد را ، اما این دلیل نمی شود شما اگر از متصدیان مسجد خود اعتماد دارید می توانید در ان پول خود را خرج کنید.

احضار جن را روزهای چهارشنبه و شنبه صورت می گیرد برای شکستن طلسم و یا نوشتن طلسم خوب// یادتان باشد من طلسم جدایی نمی نویسم و طلسم محبت هم نمی نویسم / چون نمی خواهم در نظم جهان تداخل کنم // ولی برای ادم گرفتا کمک میکنم تا طلسم خود را باطل کند.
  طلسم محبت زن و شوهر که سالها با هم بودند اشکال ندارد  اما قبل از ازدواجشان من این کار را نخواهم کرد ..  پارغ کردن طلسم مار / طلسم بخت / طلسم بدبیاری // طلسم بدبه کاری / طلسم طلاق / طلسم نازا بودن / طلسم افسردگی / طلسم سرسپردگی و یا زن ذلیلی / طلسم عصبانیت/ طلسم دروغ گویی و طلسم بازار یابی

را انجام میدهم.
جلسه بعد از چیز دیگری می نویسمک
سوال یا نظری یا پیشنهاد طرح بحث دارید  پیغام دهید

۱۶ نظر:

  1. من به اکانت گوگل پلاس شما پیغام دادم جوابی نگرفتم
    لطفا یک ایمیل برای ارتباط اعلام کنید
    با تشکر

    پاسخحذف
  2. ایمیل بزنید
    dajalcoming@gmail.com

    پاسخحذف
  3. چرا نمی تونم با شما تماس بگیرم؟

    پاسخحذف
  4. طوری حرف می‌زنید که انگار همه ارواح عربند و چهار حرف پ گ چ ژ را ندارند! اون چیزی که شما احضار می‌کنید ما به نام کالبد ذهنی می‌شناسیم. این به قول عوام ارواح در همین دنیای ما سرگردانند که شما می‌توانید احضارشون کنید. وقتی وارد دنیای دیگر زندگی خود شدند دیگه نمی‌تونید برشون گردونید، همانطور که ما دیگه نمی‌تونیم به جهان‌های قبل از خود برگردیم. به جای این کارها کمکشون کنید از برزخ این دنیا عبور کنند و زمان را از دست ندهند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه که عرب نیستند / این کلمات انرژی معکوس دارند به علت 3 نقطه بودن و گ هم به علت تلفظ ان.
      بحث دنیای موازات هست که جای بحث دارد

      ممنون از نظر شما

      حذف
  5. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شه 500 شیرینی میدم.فرنیا هستم 09377420204

    پاسخحذف
  6. سلام من 10سال که یک مشکل دارم ولی هیچ کس نتوانسته حل کنه..همه فقط تو این راه دنبال سواستفاده مالی هستن که من ان افراد را قبول ندارم..لطفا اگه میتوانید مشکل من را حل کنید بهم پیامک بزنید چون زیاد به اینجا وارد نیستم و شمارتان را ندیدم..
    09105637299

    پاسخحذف
  7. کسی بهت اعتماد نمیکنه معرفی کنه ...بعدشم اگه ما دورمون کسی بود کاری واسه خودم میکرد..راستی برادرانه میگم شیطانی موندگاری نداره مواظب باش ولی پا خوری شدیدی داره مثل من که 5ساله هنوز مشکی رو درنیاوردم...

    پاسخحذف
  8. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم ۱۳۹۳۰۱۵ ۰۹۳۹ هست
    (شماره قبلی ام که ۰۹۳۷۷۴۲۰۲۰۴ بود واگذار شده است با شماره جدیدم تماس بگیرید)

    پاسخحذف
  9. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم ۱۳۹۳۰۱۵ ۰۹۳۹ هست
    (شماره قبلی ام که ۰۹۳۷۷۴۲۰۲۰۴ بود واگذار شده است با شماره جدیدم تماس بگیرید)

    پاسخحذف
  10. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم ۱۳۹۳۰۱۵ ۰۹۳۹ هست
    (شماره قبلی ام که ۰۹۳۷۷۴۲۰۲۰۴ بود واگذار شده است با شماره جدیدم تماس بگیرید)

    پاسخحذف
  11. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم 09391393015 هست
    (شماره قبلی ام که 09377420204 بود واگذار شده است با شماره جدیدم تماس بگیرید)

    پاسخحذف
  12. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود ۵۰۰ شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم 09391393015 هست
    (شماره قبلی ام که 09377420204 بود واگذار شده است با شماره جدیدم تماس بگیرید)

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید