۱۳۹۳ تیر ۶, جمعه

ایا طلسم و جادو واقعا کار میکند

بلی کار میکند

طلسم بر چهار راه نوشته می شود و شخص نویسنده طلسم باید موکل داشته باشد و در عوض  کار درخواست شده موکل چیزی خواهد خواست.
موکل همان جن هست که با انسان در تماس هست.
طلسمات مانند تابلو راهنما رانندگی برای است و شخص موکل (جن) باید مفهوم ان را کامل بفهمد وگرنه کار درست انجام نمی شود و یا بد انجام می شود.
جن ممکن است بجای ان کار از شما بخواهد مثال یک کبوتر سفید کباب شده بخواهد / یا مرغ تمام سیاه که مورد علاقه جنیان است . و امکان دارد از شما بخواهد گربه ای را بکشید  یا برای فلان کار باید با خون گربه طلسم را بنویسی. فلذا طلسم نویسی بر می گردد به ارتباط بین جن و انسان.
یادم می اید چندین سال پیش که ایران بودم موکلم از من خواست 100 هزار تومان را در وسط میدان کوچک که مجسمه ای هم در وسط داشت و یک افسر و یک سرباز راهنما رانندگی در کنارش بود بگذارم/ امدم از دور نگاه کنم چه اتفاقی برای پول می افتند  ایستادم نزدیک به یک ساعت به اذن خداوند متعال این پول در کنار ماموران و صدها نفر که باید میدیدن به چشم نمی امد تا یک خانم چادری امد راست رفت پول را برداشت و حتی کسی به ان خانم نگاه نکرد  انگار که این مامورین و مردم همه در افکار خود غوطه ور بودند.  
پس از ان از موکلم پرسیدن چرا ان خانم فقط ان پول را دید . گفت گرفتار بوده و از من کمک خواسته  خود ان خانم هم متوجه نشده که پول را برداشته و می رود خانه و فکر میکند که این پول را در جایی برای روز مبادا گذاشته بودن.
اسرار جهان به هر کسی ناموختند و هر اموخت زبانش مهر  و مبهوم کردن/

امکان دارد از من بپرسی چرا پول را گزاشتم / پول مال من نبود از اموال جن بود و خودش رسانده بود / خودش شخسی را نزد من فرستاد و ان شخص کاری از من خواست و من فقط رابط بودم / خود شخص 200 هزار تومان پس از 4 ماه اورد و داد و گفت حلالت و من با اجازه جن ان را مصرف کردم.
اشتباه نکنید من ادم مادی نیستم سالها وقت نهادم که درویشی کوچک شوم و از مال دنیا بریده ام و برای طلسمهای بد و دعاهای بد هرگز اقدام نکردم و الا در باطل کردن انها و من هرکز پولی درخواست نمی کنم  این خود جن هست که در دل شما می اندازد تا پس از رسیدن به مقسود خود بنا بر توان مادی خود کمک کنید. باز می گویم این وسط من کاره ای نیستم و هرگز درخواست پول از کسی نمی کنم.

درویش سید اسد

۱۷ نظر:

  1. برداشتی که من از این داستان کردم. موکلهایی که به انسان کمک میکنند هم مانند انسانها خوب و بد هستند. موکلی که با شما در ارتباط هست موجود خیرخواهی هست و دست کمک دارد.
    سوالی که برای من پیش اومد اینه که اون خانوم نیازمند چگونه از اون موکل درخواست کمک کرده بود ؟ به صورت ناخوادآگاه ؟ مثلا دعایی از خدا میکرده و خداوند به موکل دستور کمک داده و یا اون خانوم هم آگاهانه به طور مستقیم از موکل در خواست کمک کرده ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هر کس با هر ایمانی به خدا توصل کند یا توصلات دیگر / بسته به خلوص نیت جنیان خیر خواه به کمک شان می ایند

      حذف
  2. هر چی میبینم هیچی به جز وقاحت و پررویی نداری هرچه سریعنر خودت رو به دارالمجانین معرفی کن. اخه کس مغز این خزعبلات چیه بلغور میکنی .چرت و پرت هایی رو که میگی از کدوم سوراخت در میاری کس مغز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون از نظرتان / ولی چقدر خوب بود با ادب تر نظر میدادید

      حذف
    2. درود بر همه
      از نزر من باید جوابشو بدین اصلن قربانیش کنین نه بخاتر دشنام ها و این چیزا ادمایی که به جادو اعتقاد ندارن ایب نداره ولی اونایی که به جادو و جادو کران کفر میورزن باید تنبیه بشن بخشش تا کی البته سر این افراد کوچیک ترین بخششی نباید باشه

      حذف
  3. دوست عزیز . اگر اعتقاد نداری لازم نیست پرخاش کنی. انسانها آزاد هستند هر عقیده ای داشته باشند تا وقتی که به حقوق دیگران تعارض نکنند.

    پاسخحذف
  4. این‌هایی که شما گفتید بوی شرک می‌دهد. فقط باید از خداوند کمک خواست نه جنیان

    پاسخحذف
  5. اگر جنها هم دو دسته باشند. خوب و بد ، شاید اشکالی در کمک گرفتن از دسته خوب نباشه.
    یه جا خداوند در مورد یکی از جنگهای پیامبر میگه ، تعداد شما کم بود و گروهی از فرشته ها رو برای کمک به مسلمانها فرستاد.
    من البته فرق جن و فرشته رو نمی دونم . اما به هر حال اگه ما مشکل قلب داشته باشیم درسته که دعا برای درمان میکنیم اما به متخصص قلب هم مراجعه میکنیم.
    من بر درستی پاسخم یقین ندارم واین فقط به ذهنم میرسه .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آتش 90 درصدش خطر هست / ایا دلیل می شود از ان استفاده نکنید

      حذف
    2. باسلام به سید بزرگوار
      دوستان عزیز خواهش میکنم حرمت نگهدارید خیلی از کسانی که در وادب عرفان هستند سالها بلکه یک عمر بدنبال استاد میگردند اما نمی توانند پیدا کنند لذا دوستانی که به این وبلاک راه پیدا میکنند حتمأ عنایتی است اگر قدر نمیدانید بی حرمتی نکنید
      بنده به سهم خودم از استاد بزرگوار سپاسگزارم واز زحمات ایشان در مورد علوم غریبه که علمی است بسیار شریف و متاسفانه مظلوم واقع شده است بی نهایت ممنونم حق نگهدار

      حذف
  6. سلام بر سید بزرگوار لطفا بهم بگید چطور میتوانم با شما ارتباط برقرار کنم حضوری؟ لطفا یه آدرسی یا ایمیلی بهم بدید ممنون.

    پاسخحذف
  7. کسي دعانويس غير مسلمون سراغ داره؟خواهش مي کنم اگه کسي رو سراغ داريد کمکم کنيد.براي باطليه طلسم وجادو مي خوام.کارم انجام شود 500 شيريني ميدم .فرنيا هستم شماره تماسم 1393015 0939 هست

    پاسخحذف
  8. این شهادت من در مورد کار خوب رئیس الی مارک است که به من کمک می کند .... من آن ارنیس از کارولینای شمالی ایالات متحده هستم. با کمک این کاستور طلسم ، شوهرم که 3 سال گذشته من را رها کرده است ، برگشت ، من سرانجام با این مرد در یک سایت وبلاگ ملاقات کردم که توسط یکی از آنها مشتری برای کمک است ، من همه چیز را برای او توضیح دادم و او درباره من گفت طلسم طلسم که او در مورد آن می دانست و واتساپ خود را به من داد تا به طلسم طلسم بنویسم تا مشکلات من را برای او تعریف کنم. فقط در 2 هفته ، شوهرم به من برگشت. من فقط می خواهم بگویم از این آبرو درستکار و صادقانه طلسم سپاسگزارم ، آقا همه شما به من گفتید که گذشت و از شما سپاسگزارم. لطفا می خواهم به همه کسانی که به دنبال راه حل مشکل خود هستند بگویم ، با مهربانی با این طلسم طلسم مشورت کنید ، او واقعی است ، او قدرتمند است و هرچه کاستور طلسم بگوید چه خواهد شد ، زیرا تمام آنچه که طلسم طلسم به من گفته بود آمد. به تصویب. می توانید با او تماس بگیرید: whatsapp + 2349015088017 ، ایمیل: markmonroy869@gmail.com

    پاسخحذف
  9. آتیش جهنم هم خیلی داغه خاستی بعضی مواقع به موکلت بگو سری بش بزنه

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید