۱۳۹۳ خرداد ۲۱, چهارشنبه

احضارارواح

آسمان در هفت طبقه هست که در همزمان امکان در کنار هم بودن را دارند و ارواح پس از خروج از بدن راهی ان دیار می شوند و بیشتر روحا در اسمان اول هستند و احضار ارواح اسمان اول راحت هست و اسمان دوم سخت و تا اسمان چهارم ارواح اظهار می شوند و بعد از ان شدنی نیست مگر روحی که دربدن وجود دارد انقدر بزرگ باشد و حسادت و مادیات دنیا برایش پشیزی ارزش نداشته باشد.
روح پیامبران و امامان اکثرا در اسمان هفتم قرار دارن و بدین سبب است که احضار ارواح انها امکان پذیز نیست  و این دلیل نیست که انها نتواند به اسمان اول نیایند بلکه مختارند و رجعت می کنند.
دو هفته پیش یکی از دانش اموزانم که به لندن مهاجرت کرده با چند سنی مذهب بحث میکنند که شیعیان مرده پرست هستند و ایشان گفتند ما مرده پرست نیستیم و این را عملی ثابت میکنم.
وی می گوید به ایشان گفتم ایا به تازگی کسی از خانوادتان مرده است و سنی جواب میدهد بلی پدرم سال گذشته و قبرش هم در لندن است.
وی گفت برویم روی قبر پدرت فاتحه بخوانیم و رفتیم خواندیم و برگشتیم و به ایشان گفتم ایا می خواهید روح پدرتان را احضار کنم و این سنی در هوا زد و قبول کرد و به برادرانش و دیگر اعضای خانواده تماس گرفتن که بیایید یک نفر پیدا کردم که ادعا می کند روح پدرتان را احضار میکنم. می گوید وقتی رسیدم دیدم دوربین فیلم برداری اوردن یک گوشه اماده فیلم برداری و قبلا هم گفته بودم که یک بچه زیر 8 سال لازم داریم. 
هنوز سینی اب را پر نکرده و اوراد را حین پر کردن اب سینی  بودم که ارواح پدرشان با صدای خودش در جسم بچه شروع به صحبت کرد و بیش از 25 سوال را جواب درست داد که حیرت  در صورتشان پیدا بود
پس از پایان انرژی تماس گفتم ایا مطمئن شدید که روح پدرتان بوده گفتن بلی
ایشان گفتند. شما با روح پدرتان تماس گرفتید و سوال پرسیدید و ما شیعیان فقط با روح امامان مان قسط تماس داریم که ان هم انها احضار نمی شوند ولی حرفهایمان را می شنوند و پاسخ می دهند/ یعنی شما میتوانید با روح پدرتان تماس بگیرید ولی ما روح امامان مان نمی توانیم  ایا روح پدرتان بزرگتر هست یا امامهای ما؟
 در ضمن پول در اوردن از احضار روح جز بدبختی چیزی ندارد لذا بنده و شاگردانم این کار را رایگان انجام میدهیم / نه اینکه فرصت کنیم به همه برسیم ولی برای کارهای مهم در خدمت هستیم
احضار روح چندین روش دارد که بنده بعنوان یک شیعه از یک مرتاز هندی یاد گرفتم و این را به چندین نفر اموزش دادم و بنده از جسم افراد زیر سن استفاده میکنم و روح شخص با صدای خودش حرف می زند و ابزار کارم فقط یک سینی اب هست و هیچ چیز دیگر  این ارواح را می توان در بزرگسال نیز انجام داد ولی زمان بیشتر و انسان مومن می خواهد نه انقدر مومن و اعتقاد به ارواح کافی است

ادامه اش را فردا شب می نویسم
سید اسد حبیبی
تمام ناسزای شما بدیده منت / اعتقاد ندارید لازم نیست بخوانید همان فحش شما به ما میرسد کافیست

۳ نظر:

  1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  2. متشکرم از مطالب سوالات خصوصی رو چطور مطرح کنیم . ?

    پاسخحذف
  3. سلام..لطفا اگ میتوانید بهم کمک کنید البته اگه دنبال کار خیر هستید و دنبال مادیات نیستین..چون اوضاع مالی درستی ندارم برای پرداخت هزینه های سنگین دعانویسان...لطفا اگه تونستید که میتوانید کمکم کنید
    09105637299

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید