۱۳۹۳ خرداد ۲۰, سه‌شنبه

جن و ارواح

جن و ارواح دو موجود جدا گانه هستند . جنها چندین نوع هستند  از خناس و نسناس بگیر تا جن دورگه ادمی که از زاد و ولد انسان و جن مولد شده که بنده چندین نفر را می شناسم.
ان کسانی که مسلمان هستند باید به جن اعتقاد داشته باشند چون قران گفته و حتی تمام مراج تقلید تا ثابت نکند که قدرت تماس با ارواج و جنها را ندارند  مرجع فقیه نخواهند شد.
جنها کارهای زیادی از انها بر می اید و امروزه فقط برای  جادو و طلسم و یا رفع ان استفاده می شوند و اما در زمان قدیم بیشتر به عنوان مراقبت از مال و اموال به کار گرفته می شدند و اکثر کسانی که وضعیت مالی خوبی داشتند یک موکل برای خود می گرفتند که این کارها را انجام دهد.
کسانی که باور ندارند میتوانند  اسم مادر خود را بدهند و من جن را بفرستم و فقط تجربه کنند  این کار هم در بیداری قابل انجام هست و هم در خواب.
و ثابت کردن ان هم کاری ندارد  شما نترسید کافی است.
برای ارتباط با جن چند قدم اساسی بیاد برداشت که کار سختی هست ولی اگر کسی خواست می توانم یادش بدهم تا راحت ببیند و اطمینان انها را جلب کردن سخت است  / یک روز یک خانمی از من پرسید نمی شود یک کاری کنیم که یک پول زیادی به ما برساند  گفتم می شود اما زمان میبرد  گفت چرا حتما جن شما قدرت ندارد  گفتم خیر // اول شما باید اطمینان جن را حتصل کنید // فکر کنید شما همین امروز علی دایی را دیدید و می خواهید با وی دوستی بر قرار کنید  اولین چیزی که به فکر  اقای دایی میرسد این است که شما می خواهید از وی سوء استفاده مالی بکنید  / زمان نیاز دارید تا به یک ادم نزذیک شوید و اطمینان وی را حاصل کنید حال چه رسد به بک جن که انسان را فقط به چشم مادیات روی زمین می شناسد / شما با جن به معنو ی یات و انسانیت و کردار و رفتار نیک و  به انسانیت در جامعه راحتر خواهید رسید // حال اگر اطمینان وی را جلب کنید از وی هر کاری بر می اید / حتی پیش گویی / نه پیش گویی تمام / چون انان فقط تا اسمان چهارم پرواز می کنند  و نه بیشتر /


درباره اسمان هفتم و مرگ و پس از ان  دفعه بعد می نویسم

۱ نظر:

  1. اسم من حامد و مادرم سمیره اگر میدانی بهم ضرر نمیرسانند بفرست تا تجربه کنم

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید