۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

روش چله نشینی برای ارتباط با ماوراء طبیعه و جن و خناس

در این مدت کوتاه که من وبلاگ باز گردم  خیلی ها پیغام دادن که شاگرد من بشوند
عرض به حضور شما دوستان قدم اول نیاز به 33 عدد سنگ دارید که با ان دایره درست کنید و شما در وسط دایره راحت بنشینید  منظور اندازه سنگها نه کوچک نه بزرگ باشد.
شما هر شب در تاریکی  یک ساعت باید در این دایره بنشینید و تکان نخورید تا 40 شب چله باید هر شب تکرار کنید.
غذای شما برای 40 روز باید خشکبار باشد و هر غذایی که  اگر بیرون در هوای ازاد بماند  خراب شود و یا از حیوان تولید شده باشد حق مصرف ندارید  خوردن نان و برنج هم ممنوع و اشامیدنی فقط اب.

غذای خشکبار مانند  گردو/ فندق/ بادام/ پسته  / نخود / تخمه / کشمش /  خرما / انجیر خشک / الو خشک / توت خشک / و امثال ان

ببخشید  ببخشید / بعد از مدتی 4 الی 7 روز  مدفوع شما دیگر بو نمیدهد و ادرار شما سفید هست  و حالت روحانی به شما دست میدهد و انگار سبک شدین  و دنیا را زیبا تر می بینید و قدرت تکلم و ارامش وجود شما را می گیرد.
بعد از چهل روز هر وقت چشمهای خود را می بندید  چیزهایی می بینید .  کسانی که این چهل روز را انجام دادن و مشخصات ان چیزها را به من بگویند  من درس دوم را به ایشان و اموزش میدهم و پس از ان اگر باز انجام دادن  هر ماه یک کتاب به ایشان میدهم که 13 کتاب هست از 26 صفحه ای  هست تا 201 صفه ای /   که امیدوارم بتوانم حداقل 20 نفر با ماوراء طبیعه و ارتباط با جن و خناس در مسیر درست تربیت کنم.

درویش سید اسد
دوستی نظر داد حتما کتابها گران هستند و قیمت ان را می توان حدس زد // کتابها کاملا رایگان ارسال می شود pdf کپی از کتاب اصل / فلذا حدس نزنید

۲۸ نظر:

  1. تشکر از راهنمایی شما

    پاسخحذف
  2. این مسیر همانند چاقوی لبه است . چطور مطمئن باشیم که در مسیر درست هستیم و یا چطور مطمئن باشیم که از شیطان پیروی نمیکنیم ؟

    پاسخحذف

  3. قيمت كتاب ها را ميشود حدس زد



    پاسخحذف
  4. كتاب 26 صفحة 30 دلا ر
    بقيه را با ضريب حساب كنيد حساب دستت ان مي ايد

    پاسخحذف

  5. قيمت كتاب ها را ميشود حدس زد



    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کتابها کاملا رایگان و pdfهستند /

      حذف
    2. سید بزرگوار ای کاشک وقت و درامد مناسب داشتم ومیتوانستم چله نشینی کنم
      بهر حال ازاطلاعات گرانقیمتی که دراختیار ماقرارمیدید سپاسگزارم

      حذف
  6. شما از ماجرای درخت کیش خبر دارید

    پاسخحذف
  7. سید جان جواب جیمیل من رو هم بدین توروخدا

    پاسخحذف
  8. پاسخ‌ها
    1. سلام توی پروفایلتون دیدم ساکن لندن هستید و آماده کمک هستید. چطور میتونم باهاتون تماس بگیرم

      حذف
  9. پس‌ موکلش میتونست بهش بگه نرو ایران یا اگر زندانه کمکش کنه

    پاسخحذف
  10. یادت رفت...خارج از دایره و مماس به آن یه مثلث کوچک از سنگ ها را درس میکنیم ...و همیشه رو به طرف مثلث میشینیم:

    *
    * *
    *******
    دایره را اینجا رسم میکنین چسبیده به مثلث

    پاسخحذف
  11. اون ویدیو مربوط به چله نشینی قضیش چیه؟ یعنی بعد از 40 روز مثل دی جی میشیم ؟ 40 روز؟

    پاسخحذف
  12. تو جواب مارو نمیدی بعد اگه این کار هارو کردیم. بهت پیام بدیم که کتاب بهمون بدی خوب حد اقل کاری که میتونی واسه روحیمون بکنی این که حد اقل جواب ایمیل و نظرات بدی.

    پاسخحذف
  13. کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم و جادو می خوام.کارم انجام شه 500 شیرینی میدم09377420204 فرنیا هستم

    پاسخحذف
  14. خداوند با اجنه محشور کند شما را. الهم اشف کل مریض

    پاسخحذف
  15. من کتاب میخوام میشه بفرستید برام

    پاسخحذف
  16. من انجام دادم میشه کتاب ها رو بفرستید اینم ایمیلم mohammadtafti@yahoo.com

    پاسخحذف
  17. با سلام . وردی که باید برای احضار خوانده شود چیه ؟

    پاسخحذف
  18. با سلام خدمت درویش اسد
    آیا باید فقط از یک دایره استفاده کرد یا بهتر است برای بدست آوردن حداکثر نتیجه گیری، مثلثی را نیز مماس با آن ایجاد کرد؟ اگر چنین است میتوانید تصویری از آن را نیز ارائه دهید؟
    با تشکر

    پاسخحذف
  19. سلام تمامی امورات علوم غریبه دعانویسی نوشتن طلسم طالع بینی ابطال سحر و جادو بخت گشایی جفت بودن یا نبودن ستاره بخت برای ازدواج اموزش احضار موکل چله نشینی  علوم ماورا نوشتن طلسم های محبت بغض و جدایی گره گشایی  زبان بند بخت گشایی ایجاد محبت بین دو نفر و غیره... انجام میپذیرد  شماره استاد محمدی 09367346821 تماس بگیرید یا در تلگرام پی ام دهید... لینک کانال استاد در تلگرام  https://t.me/doanevisi2017

    پاسخحذف
  20. سلام کتاب هایی که گفتین رو لطف می کنین ؟
    alirezaosanlu9462605@gmail.com

    پاسخحذف
  21. مهره دآشتم گمشدن نمیدانم کجاین

    پاسخحذف
  22. اینا همه چیزی ک باعث بشی توی مسیر شیطان بی افتی کسی طلسم داره یا جنی روشه یا اذیت میشه با من واتساپ پیام بده هزینه نداره 09370113711

    پاسخحذف
  23. سلام استاد گرامی .. خواهش میکنم من را راهنمایی و کمک کنید تا در این راه موفق شوم و این علوم و روش ارتباطات را بیاموزم و فقط بتوانم به هم خودم وهم به مردم در کارهای خیر کمک کنم ولا غیر

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید