۱۳۹۳ تیر ۲, دوشنبه

مهره مار چیست

مهره مار در دو شیوه بوجود می اید
اول درهنگام عشق بازی مار که اگر شخصی انها را ببیند و چشم بر ندارد مار در همان روز یا در روز پوست اندازی مهره ای می اندازد  می گویند نباید این موضوع را برای کسی بازگو کرد و حتی نباید به کسی نشان داد.
دوم - مهره مار از افعی که 40 مار دیگر خورده  در پشت گردنش می روید که فقط با کشتن مار قابل برداشت است و یا مار را بر عکس گردش ساعت بچرخانید با سرعت / یعنی دمش را بگیرید  تا مهره از دهانش بیرون اید.

می دانم منطقی بنظر نمی رسد و این را من از استادم شنیدم و شدیدا ایشان اعتقاد داشت.
مهره مار برای خوش شانس بودن و قدرت تکلم و قانع کردن دیگران استفاده می شود و همه را به طرف دارنده مهره مار جذب میکند.
مهره مار دارای انژی متافزیک هست که با گذاشتن در دست چپ در روزهای چهارشنبه غروب تمرکز صورت می گیرد

تمرکز باید قوی باشد
مثال باید چنان باشد که هوس شما به چیز دیگر نرود / مانند عشق بازی با عشق خود برای اولین بار   و یا خود ارضایی که تا دقیقا هوس خود را نگزاری به اوج لذت نخواهی رسید.
ببخشید که مثال بدی زدم / مقصود رساندن حرف بود / العان هم چند نفر می خوان پیغام که قبل از ان نگاه بخودشان کنند که خود ارضایی کردن یا نه بعد پیام بدن.

مهره مار اصل نزد هندی ها است و بعضا در کردستان هم پیدا شده و قیمت ان بیش از 20 میلیون تومان است
 
البته مهره مار معدنی هم هست که توسط درویشان و طلسم دانان بر روی ان برای چهل روز ورد می خوانند تا کارایی داشته باشد و کارایی ان بستگی دارد چه چیزی از درویش یا طلسم دان خواسته باشید

هم اکنون از چین مهره مار تقابی از 10 هزار توان نا 300 هزار توان در بازار هست / و سنگ معدنی هست / بجای خریدن ان یک سنگ فیروزه بگیرید و بدهید یک درویش چهل روز برایتان ورد بخوانند و اگر درویش مادی نباشد کمتر از 100 هزار تومان میگیرد و معمولا این پول را خرج بیماران بی بضاعت میکنند / من بسخصه این پول را نمی گیرم و از کسانی که نزد من می ایند درخواست میکنم این پول را خودشان به شخص محتاج و بیمار بدهند ان هم بطور ناشناس.

۲ نظر:

  1. سلام استاد.من سیدی از اهل جنوب هستم.
    من مهره مار دارم اما نمی دونم اصل هستن یا نه؟
    چطور می تونم عکسشون رو واستون بفرستم؟
    و یا چطور می تونم باهاتون ارتباط برقرار کنم یا از نزدیک ببینمتون؟

    پاسخحذف
  2. سلام استاد اقایی هستم از شهرستان بمدت 5سال هست که تو زندگیم گرفتاری افتاده بدجور..به مرض خودکشی رسیدم.مطمعنم یا با طلسم یا دعا بستنم یا به خوردم دادم.و یا جنی اسیر کردن که تو زندگیمه.تمام اثزاتش رو حس میکنم چون خودم تا حدودی با علوم غریبه اشنایی دارم.شما میتونید کمکم کنید تا این دعا یا طلسم لعنتی باطل بشه؟خواهش میکنم کمکم کنید؟09399897608.این شمارمه

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید