۱۳۹۳ خرداد ۲۰, سه‌شنبه

ایا امروز امام زمان بیاید رهبر قدرت را به ایشان خواهد داد

سلام دوستان می خواستم بدانم  که آیا
آمام مهدی  برای چه غیبت صغری کرد و بعد غیبت کبری   از چه می ترسید این بنده خدا // بزار به شما بگویم ما 12 تا امام داریم  یکشان که غیبت کرده رفته  و معلوم نیست که کی بیاید ( بعدا بحث میکنیم( اما هنوز یازده امام زنده بودن و تعجب که کاری هم نکردن ایا میدانستید فقط 3 تا از امام های مان با شمشیر  شهید شدن مانند علی و حسین و پدر امام رضا و بقیه از دم زهر خوردن ایا انجا خدا ئجئد نداشت به این معصومان بگوید غذا نخورید؟ در این سم هست.

آقا جان تو که جدش علی بودی یارم سر نماز صبح چنان ضربتی ابن مجلم زد که هنوز داقش رو این اخوندها به گوش ما میرسانند  / شما که زنده بودید چه کار کرید؟
آقا جان امام حسین سرور تمام شهیدان  شما چطور شما به اهل کوفه اطمینان کردید و همان مردم بر ضدتان شدن  چرا برنگشتید و راویان بستن آب دجله را بر شما روایت میکنن  که با امکانات امروزه هم نمیتوتن جلوی اب دجله را گرفت  چرا خداوند به داد شما نرسید؟
حال شما چکون انتظار دارید اقا مهدی بعد از 1150 سال زنده و حی و حاضر باشد  حتی از احادیث کع امام عسکری را عقیم اعلام کردن با 4 زن بگزریم و مادرش نرجس رومی هم تا روز اخر زایمام نه میدانست حامله هست ونه شکمش مشخص بود  همه اینها گذشته!!
فکر کنید اقا مهدی امروز امد  و ایا چون تنها کشور شیع در جهان ایران هست قاعدا پس از ظهور باید حکومت از ایران اداره شود تا چند سالی تا اوج قدرت گیرند //  ایا رهبر انقلاب ایران قدرت را دست خامنه خواهد داد /  حتمن می گویید / بلی که میدهد / کافی است از طرف خدا معجزه گر بود و رهلر قبول مبمند و قدرت را در دست او میدهد  / حال اگر اطراف رهبر قبوب کنند و با بک تیر کلت نا قابل امام را شهید نکنند //  نکند می خواهید بگویید امام نمیمیرد / جدش محمد و جد بزرگ او علی و حسین همه مردن و چطور ایشان نمی میرد  می گویید مجزات وی باعث می شود تا ههمه باور کنند و دست به دامان اقا شود ؟ در این صورت ایا شما دیوید کتپر فیلید یا کریس انجل را می شناسید  اگر نه فقط نامشان را در یوتیوب سرچ کنید تا ببینید چه معجزه ای میکنند  که اعصای موسی نزدشان مورچه هست 

نوشتن را تازه شروع کردم 
درویش سید اسد 

۷ نظر:

  1. بهتره نوشتن رو تموم کنید :)
    شما با این کارهاتون و با این جن و روح بازیاتون همین الان در لشکر شیاطین قرار دارید. بزرگترین دشمن انسان جهل است و امام زمان با آگاهی دادن به انسان‌ها ، دجال و شیاطین را نابود می‌کند. نیازی هم به شعبده و جادو و طلسم ندارد.

    پاسخحذف
  2. حرف حساب جواب نداره درویش سید اسد راست میگه خلاصه بگم هر چه از دل آید لاجرم بر دل نشیند

    متشکر

    پاسخحذف
  3. تو به جادو اعتقاد داری ولی به واقعیت امام زمان نه؟
    یکم فکر کن خودت داری از ماورا طبیه میگی.امام قرار نیست توی این 1150 سال در این ماورا باشد.هزار بار گفته اند ایشان با اذن خدا وارد دنیای ما میشود.درک کن نه به سخره بگیر

    پاسخحذف
  4. اقا دمتون گرم این افراد هدفی جز ترویجه شیطان پرستی و از بین بردن ایمانه مردم ندارند

    پاسخحذف
  5. کاملا موافقم...
    خواهش میکنم درصورت امکان یک شماره تماس یا شماره واتساپ بفرمائید، کار خیلی خیلی واجب و فوری باهاتون دارم. سپاس فراوان.

    پاسخحذف
  6. خب باشع اگه تو میتونی به جنیا بگو بیان قدرتو در دست بگیرن اگرم نمیتونی پس درتو بزارو بشین جانگولک بازیاتو بکن

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید