۱۳۹۳ تیر ۹, دوشنبه

کتاب طلسم سیاه یهودی به زبان عبری / فقط عکس شیطان و جن

hell horror book dark satan Lucifer 666 devil satanic demons demonic evil dead cult classic necronomicon black magic dark arts horror cult the dark book ا
hell horror book dark satan Lucifer 666 devil satanic demons demonic evil dead cult classic necronomicon black magic dark arts horror cult the dark book hell horror book dark satan Lucifer 666 devil satanic demons demonic evil dead cult classic necronomicon black magic dark arts horror cult the dark book hell horror book dark satan Lucifer 666 devil satanic demons demonic evil dead cult classic necronomicon black magic dark arts horror cult the dark book hell horror book dark satan Lucifer 666 devil satanic demons demonic evil dead cult classic necronomicon black magic dark arts horror cult the dark book

۲۸ نظر:

  1. سلام من شماره تماس استاد میخواستم 09122175176 ایت شماره من

    پاسخحذف
  2. شاید به انگلیسی ترجمه شدن ....اگه نسخه ی انگلیسی رو پیدا کردی اینجا بزار ما هم دانلود کنیم

    پاسخحذف
  3. درود
    شرمنده نوشته دانلود کتاب ولی لینک دانلود نزاشتین لطفن با لینک دانلود بزارین

    پاسخحذف
  4. اره منم کتابش رو لازم دارم

    پاسخحذف
  5. من مهم کتابش رو نیاز دارم

    پاسخحذف
  6. استادشماره تماستوبرام ایمیل میکنی کارواجب دارم شرمنده شرمندهrezaaria0075@yahoo.com

    پاسخحذف
  7. بسم الله.
    فقل بسم الله
    فاستعذ بالله
    و لا حول و لا قوه الا بالله
    ولعن الله علی شیاطین...

    بسم الله الرحمن الرحیم
    قل اعوذ برب الناس
    من شر الوسواس الخناس
    الذی یوسوس فی صدور الناس
    من الجنه و الناس

    پاسخحذف
  8. سلام. به اطلاع عموم میرسانم اقا فوت نمودن به روحش فاتحه هرچند اقا اسرایلی شیطان پرست و اعتقاد به فاتحه نداره و مردم رو سر کار گذاشته

    پاسخحذف
  9. سلام توبدترین شرایطم کمک میخوام ۰۹۳۳۴۳۴۲۱۶۷

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کمک فقط از خدای خودت بخواه ای بنده خدا...

      حذف
  10. سلام تمامی امورات علوم غریبه دعانویسی نوشتن طلسم طالع بینی ابطال سحر و جادو بخت گشایی جفت بودن یا نبودن ستاره بخت برای ازدواج اموزش احضار موکل چله نشینی  علوم ماورا نوشتن طلسم های محبت بغض و جدایی گره گشایی  زبان بند بخت گشایی ایجاد محبت بین دو نفر و غیره... انجام میپذیرد  شماره استاد محمدی 09367346821 تماس بگیرید یا در تلگرام پی ام دهید... لینک کانال استاد در تلگرام  https://t.me/doanevisi2017

    پاسخحذف
  11. سلام تمامی امورات علوم غریبه دعانویسی نوشتن طلسم طالع بینی ابطال سحر و جادو بخت گشایی جفت بودن یا نبودن ستاره بخت برای ازدواج اموزش احضار موکل چله نشینی  علوم ماورا نوشتن طلسم های محبت بغض و جدایی گره گشایی  زبان بند بخت گشایی ایجاد محبت بین دو نفر و غیره... انجام میپذیرد  شماره استاد محمدی 09367346821 تماس بگیرید یا در تلگرام پی ام دهید... لینک کانال استاد در تلگرام  https://t.me/doanevisi2017

    پاسخحذف
  12. میتونم کمکتان نمایم . سوالات خود به ایمیل fardin344f@gmail.com ارسال نمایید.

    پاسخحذف
  13. دوستان بی خود هزینه دعا نکنید استاد مصریهء غربال ایران هستند هر کسی کوچیک ترین اطلاعاتی در رابطه علوم غریله و طلسمات یهودی داره حتما ایشون معرف حضورشون هست ٠٩١۶٨۴٠۵٨٠۴ اینم شمارشه بنده قشم و خوزستان امسال دو بار ملاقات داشتم با ایشون

    پاسخحذف
  14. روح خود را به شیطان میفروشم

    پاسخحذف
  15. بدجوری قراره بسوزید

    پاسخحذف
  16. من هشت سال بی وفقع تلاش کردم تا موکل بگیرم بالاخرع تونسم بعدع یع عمر ریاضت و چلع نشینی و احضار موکل بگیرم ولی از روزی کع موکل دارم دیگع تو زندگیم ارامش ندارم همع چی بعم خوردع من دارم اینارو از رویع تجربع بعتون میگم هر کدومتون میخواین موکل بگیرین اول برین تحقیق کنین ببینین عواقبش رو میتونین بپذیرین نسبت بع مزایاش معایبش رو رو قبول دارین بعدش دس بع احضار بزنین احضار کارع سادع ای نیس اگع ناقص بمونع زندگیتون رو بعم میریزن سوالی داشتین درخدمتم ایدی تلگرامم:BigEblis999

    پاسخحذف
  17. به این شماره پیامک بزنید تا کارتونو راه بندازه مطمئن باشید

    پاسخحذف
  18. طلسم رایگان فقط پول پست رو میدید
    بعد اینکه تأثیرشو گرفتین باید حتماً تسویه کنید چون طلسم بعده 2روز باطل و همه چی به بدترین حالت اولیه شما برمیگرده

    پاسخحذف
  19. من غلط کردم نظروارد کنم من چه به این کارا خدا نجاتم بده فقط من فقط خدا یگانه یعنی رب العرش عظیم میخوام خدایی که هم مال ارامنست هم مال مسلمان اوست که حکم قضاوت میکنه وهرکس که ازحدش خارج بشه مجازات خواهد کرد و حق را به عدالت میگیرد ومرگ درراه ایمان به او شهادت است واو سخت ترین انتقام رااز ظالمین خواهد گرفت یاعلی

    پاسخحذف
  20. بله من انچه که میگم هستم

    پاسخحذف
  21. سلام دوستان عزیز من یکی از شاگردان استاد هستم واز انجاکه استاد بیمارهستن و نمیتوانند به شما بصورت مستقیم کمک کنند بنده شماره تماس خودرا میگذارم تا در صورت نیاز مشکلتان را با استاد در میان بگذارم

    پاسخحذف
  22. ۰۹۳۸۴۸۹۴۰۰۷ این شماره منه درصورت نیاز تماس بگیرید تا راجع به مشکلتان با استاد صحبت کنم

    پاسخحذف
  23. بزرگترین طلسم دنیا رو یادتون میدم . فقط کافیه از ته قلبت این طلسم رو هر جا لازم داشتی بخونی .... آیت الکرسب

    پاسخحذف
  24. هرچیزی یک شروع دارع و حالا شروع شده .پیدام کنین

    پاسخحذف

من نویسنده نیستم تا حرفه ای بنویسم اما در کار خود استاد و اهل فن هستم بذا خرده به طرز نوشتن و یا احیانا غلط املایی یا تایپی نگیرید